Matrix Model of Structure of General Chemistry Curriculum
Název česky | Maticový model struktury učiva obecné chemie |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | The proceedings of 2nd International e-Conference on Optimization, Education and Data Mining in Science, Engineering and Risk Management 2012 (OEDM SERM 2012) |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.oedm-serm.org/conference-proceeding-2012/ |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | model; matrix model; theoretical analysis; theoretical synthesis; analytical-synthetic approaches; problem solving; general chemistry curriculum |
Popis | Vytvořili jsme maticový model struktury učiva obecné chemie na základě teoretické analýzy informací (dosud známých) v oblasti získávání dat a analyticko-syntetických přístupů k řešení problémů. V našem přístupu je analýza chápána jako vědecká metoda, která je založena na dekompozici celku na elementární části. Cílem analýzy je identifikovat podstatné rysy základních částí celku. Syntéza je chápána jako proces nového spojování dvou nebo více elementárních částí do výsledného celku tak, že získané informace mohou vést k lepšímu pochopení vztahů mezi modelovanými objekty a jevy. |