EFL learners’ interaction in online discussion tasks: A conversation analysis perspective
Název česky | Interakce studentů anglického jazyka v online diskusních úkolech pohledem analýzy konverzace |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | ACC Journal |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://acc-ern.tul.cz/images/journal/sbornik/ACC-Journal_3_2013.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | interaction; conversation analysis; discussion forum; English as a foreign language |
Popis | Tato studie se zabývá konverzací na asynchronním diskusním fóru. Prostřednictvím analýzy konverzace bylo analyzováno 42 příspěvků skládajících se z 2 833 slov, které byly vyprodukovány pěti mírně pokročilými univerzitními studenty angličtiny. Analýza odhalila některé mechanismy, které byly základem interakce na fóru. Tyto zahrnovaly: veřejné zprávy a soukromé výměny, vypořádávání se s redundantními a pozdními příspěvky, vyjadřování direktiv a emocí, orientace na úkol. Výsledky nejen potvrzují zjištění z jiných výzkumů, ale také umožňují detailní vhled do specifik fungování skupiny studentů pracujících online. |
Související projekty: |