Moderní aspekty v pedagogice: Inovace oboru učitelství praktického vyučování
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Odborná kniha |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Publikace popisuje výzkumné šetření prováděné za účelem inovace bakalářského studijního programu Učitelství praktického vyučování. Prostřednictvím tohoto šetření byly zjišťovány názory studentů a absolventů na daný obor a na výukové předměty, jejich uplatnění na trhu práce a využívání získaných vědomostí, dovedností a kompetencí v současném zaměstnání. Zjištěné výsledky byly využívány během inovace studijního oboru, tj. při úpravách studijních plánů, rozvrhů, zařazování nových výukových předmětů, při změnách systému pedagogických praxí apod. Výsledky mají také posloužit k modernizaci obsahu jednotlivých předmětů, vyučovacích metod, didaktických prostředků a studijních materiálů. Hlavním cílem všech průběžných změn přitom bylo - více orientovat studenty směrem k praktickému životu. |
Související projekty: |