Výzkum spokojenosti studentů se studiem oboru Učitelství praktického vyučování a následná inovace oboru
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | XXXI International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Subjects of study; learning materials; teaching practice; questionnaire; teacher training in practice teaching. |
Popis | Příspěvek předkládá metodologii a výsledky výzkumu prováděného v rámci projektu s názvem Inovace bakalářského studijního oboru Učitelství praktického vyučování. Cílem výzkumu je zjistit názory studentů na daný obor a také posoudit jednotlivé výukové předměty a dostupnost a kvalitu jejich studijních materiálů. Na základě zjištěných výsledků dochází k postupným úpravám studijních osnov i jednotlivých výukových předmětů, zařazení nových předmětů do výuky a k inovaci a tvorbě nových studijních materiálů. |