Procedury zakotvené teorie jako možnost výzkumné reflexe vlastního pedagogického působení

Autoři

RODRIGUEZOVÁ Veronika

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference KVALITA VE VZDĚLÁVÁNÍ XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.—12. září 2012, Sborník příspěvků.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova educational programme; thematic cooperative education; play in role; visual text; constructivist concept of education; grounded theory
Přiložené soubory
Popis Příspěvek přináší vybrané výsledky empirického šetření, zaměřeného na problematiku autorských výukových programů pro vzdělávací oblast Člověk a společnost. Tyto programy představují aplikaci konstruktivistického pojetí a propojují oblast dějepisu s oblastí dramatické výchovy. Základní koncepční princip představuje hra v roli ve formě živého obrazu (still picture) jako způsob práce s textem. Zvolená kvalitativní metodologie vychází ze strategií zakotvené teorie (grounded theory) a odpovídá typu akčního deskriptivního výzkumu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.