Exkurze-prostředek propojení a fixace teoretických znalostí s praxí v oboru Fyzika

Autoři

HANZLOVSKÝ Radovan SLÁDEK Petr VÁLEK Jan

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Educational excursion; physics; memorizing; learning
Popis Teoretické znalosti načerpané v předmětu Fyzika a jejich spádových předmětech je vhodné z hlediska způsobu ukládání informací v naší paměti určitým způsobem fixovat. Verifikovaným prostředkem je vhodně volená Exkurze. Exkurze svou podstatou vytváří provázaný ucelený komplex s informacemi načerpanými v teoretické výuce. Takovou informaci uvedenou do souvislostí s užitím v praxi, paměť pak lépe uchová. Význam Exkurze tedy spočívá v provazování a fixaci teoretického učiva. Exkurze může také pozitivně působit jako motivační stimul pro další vzdělávání, nebo volbu povolání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.