Vliv četby na rozvoj komunikační schopnosti dětí před zahájením školní docházky

Autoři

KLENKOVÁ Jiřina VAŠÍKOVÁ Dagmar VÝRAVSKÁ Kristýna

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření zaměřeného na využití četby dětem v předškolním věku. Jedná se o dílčí šetření v rámci řešení výzkumných úkolů v oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Cílem kvantitativního šetření bylo zjistit, zda pedagogové využívají četbu, zda působí na rozvoj komunikační schopnosti dětí předškolního věku a ovlivňují četbou vývoj dětí s narušenou komunikační schopností.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.