Subjektivní teorie učitele o biofilní orientaci vzdělávání: ověřování výzkumného nástroje a ukázka z výzkumného šetření
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Cílem kapitoly je prezentovat výsledky ověřování výzkumného nástroje ke zjišťování subjektivních teorií učitele k biofilně orientovanému vzdělávání. Ve své podstatě se zaměřujeme na učitelovo chápání a uvažování o člověku a jeho postavení ve světě. V předkládané kapitole jsou vymezeny základní pojmy jako subjektivní teorie učitele a biofilní orientace vzdělávání. Dále je uveden současný stav poznání vztahu člověka k přírodě a kultuře a rovněž je popsána metodologie výzkumu. Empirická část kapitoly prezentuje postup ověřování výzkumného nástroje, ukázku z výzkumu a přináší analýzu a diskusi výsledků z výzkumného šetření. |
Související projekty: |