Subjektivní teorie učitele o biofilní orientaci vzdělávání: ověřování výzkumného nástroje a ukázka z výzkumného šetření

Autoři

VYSTRČIL MARKOVÁ Petra HORKÁ Hana

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Cílem kapitoly je prezentovat výsledky ověřování výzkumného nástroje ke zjišťování subjektivních teorií učitele k biofilně orientovanému vzdělávání. Ve své podstatě se zaměřujeme na učitelovo chápání a uvažování o člověku a jeho postavení ve světě. V předkládané kapitole jsou vymezeny základní pojmy jako subjektivní teorie učitele a biofilní orientace vzdělávání. Dále je uveden současný stav poznání vztahu člověka k přírodě a kultuře a rovněž je popsána metodologie výzkumu. Empirická část kapitoly prezentuje postup ověřování výzkumného nástroje, ukázku z výzkumu a přináší analýzu a diskusi výsledků z výzkumného šetření.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.