Faktory ovlivňující úspěšnost inkluze žáků s lehkým mentálním postižením – parciální výsledky šetření

Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Současné trendy výchovy ke zdraví. Contemporary Trends in Education for Healt.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova inclusion education pedagogue family
Popis Společné vyučování postižených a intaktních žáků spočívá ve vytváření takových učebních situací, které zohledňují individuální učební možnosti a potřeby učení všech zúčastněných a umožňuje jim participaci na vzdělávání, na společném vyučovacím procesu. Výzkumná šetření zjišťující specifika takovéto edukace jsou ojedinělá. Hlavním cílem našeho výzkumného šetření bylo popsat některé faktory ovlivňující proces inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách v České republice. Kapitola prezentuje parciální části výzkumu orientovaného na indikátory pohledu pedagoga na žáka s lehkým mentálním postižením v inkluzivní edukaci.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.