Fremdsprachenlehrkräfte als Experten: Teilergebnisse einer introspektiven Studie
Název česky | Expertnost učitelů cizích jazyků: dílčí výsledky introspektivní studie |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Education and Languages in Europe/ Bildung und Sprachen in Europa |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | foreign language teacher; expertise; introspection; stimulated recall; argumentative analysis; research |
Popis | V příspěvku je představen konstrukt expertnosti v učitelství a přístupy ke zkoumání znalostní a dovednostní báze zkušených učitelů, konceptuální rámec výzkumného projektu GAP 407/11/0234 a prezentovány dílčí výsledky introspektivní studie zaměřené na hlubší vhled do expertnosti učitelů cizích jazyků . |
Související projekty: |