Postoje učitelů ke kompetencím v práci s nadanými žáky

Autoři

ŠŤÁVA Jan JANDA Miroslav VĚCHTOVÁ Gabriela

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Problematika nadaných žáků byla legalizována legislativním opatřením, tj. zákonem č. 561/2004 Sb. Jaká je skutečně míra naplňování potřeb nadaných žáků v českých školách a do jaké míry je realizován adekvátní přístup ze strany učitelů k potřebám těchto dětí, je součástí našeho sdělení. Za tímto účelem porovnáváme bilancování empirického výzkumu s vybranou školou, která práci s nadanými žáky preferuje, a u níž je dokonce i součástí jejího profilování.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.