Edukace nadaných žáků v České republice

Autoři

ŠŤÁVA Jan

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Učitel a nadaný žák
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova gifted student; legislative basics of working with gifted pupil; teachers' access to gifted students; moral dimension profession; Code of Ethics; teaching competency; ethics in the work of teachers; teacher and pupils with special educational needs
Popis Příspěvek se zabývá problematikou přístupů učitelů ke vzdělávání nadaných žáků a současně se též dotýká v této souvislosti mravní dimenze učitelské profese, poukazujíc na některé etické aspekty práce učitele. Uvádí též některé etické aspekty práce učitele se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.