Způsoby hodnocení dětského výtvarného projevu v předškolním vzdělávání - poster
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | childrens art expression ways of assessment preschool education art education |
Popis | Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání umožňuje učitelům rozhodovat o tom, jaké pojetí výtvarné výchovy budou zastávat a jaké přitom budou volit metody výuky i způsoby hodnocení. Náš výzkum si z této problematiky klade za cíl zjistit právě to, jaké způsoby hodnocení uplatňují učitelé mateřských škol v současné praxi, jak přitom postupují, jaká kritéria uplatňují, s jakými hodnotami k dětem přicházejí. Výzkum je zatím v přípravné fázi, design výzkumu je proto nastíněn v budoucím čase. Pomocí kvalitativní metodologie, konkrétně případovými studiemi, budeme podrobně analyzovat způsoby hodnocení. |
Související projekty: |