Způsoby hodnocení dětského výtvarného projevu v předškolním vzdělávání - poster

Autoři

ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ Markéta

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova childrens art expression ways of assessment preschool education art education
Popis Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání umožňuje učitelům rozhodovat o tom, jaké pojetí výtvarné výchovy budou zastávat a jaké přitom budou volit metody výuky i způsoby hodnocení. Náš výzkum si z této problematiky klade za cíl zjistit právě to, jaké způsoby hodnocení uplatňují učitelé mateřských škol v současné praxi, jak přitom postupují, jaká kritéria uplatňují, s jakými hodnotami k dětem přicházejí. Výzkum je zatím v přípravné fázi, design výzkumu je proto nastíněn v budoucím čase. Pomocí kvalitativní metodologie, konkrétně případovými studiemi, budeme podrobně analyzovat způsoby hodnocení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.