Systemic teacher continuous professional development as support of teaching practice
Název česky | Systémový učitelský průběžný profesní rozvoj jako podpora učitelské praxe |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Frontiers in Mathematics and Science Education Research. Proceedings of the Frontiers in Mathematics and Science Education Research Conference 01-03 May 2014, Famagusta, North Cyprus |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | systemic CPD; teacher competences; teaching practice. |
Popis | Naše zkušenost a výzkumy přinášejí závěry, že je třeba vytvořit učitelský systémový průběžný profesní rozvoj. Učitelský pre-service a in-service vzdělávání musí být systematicky propojeno s profesní praxí. Výstupem našeho konstrukčního výzkumu je tento fakt potvrzen. Objevili jsme sadu aktuálních učitelských profesních kompetencí, které je třeba zdůraznit v přírodovědném a matematickém vzdělávání. Tyto kompetence musí být vytvořeny a zahrnuty do systémového CPD. |
Související projekty: |