Co učit budoucí učitele o tvorbě PowerPointových prezentací?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | XXXII International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://k101.unob.cz/kolokvium/7archiv/2014/1abs/0prisp/1bockovt.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | PowerPoint; chemistry; effectiveness of teaching; rules for creation of presentations |
Přiložené soubory | |
Popis | Práce navazuje na dřívější zjištění autorek, že jen málokteré z PowerPointových prezentací pro výuku chemie, vystavených na Metodickém portále RVP, vyhovují pravidlu 6 × 6 a zásadě využití stručných snímků. Je prokázáno, že nedodržení těchto dvou zásad může snižovat efektivitu výuky. Tato práce jednak srovnává uvedenou situaci s fyzikou jako příbuzným vyučovacím předmětem, jednak konfrontuje situaci s názory studentů posledního ročníku studia učitelství chemie. |