Zařazení experimentů do fází výuky v učebnici fyziky

Autoři

NOVÁK Petr VÁLEK Jan

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Matematika, informatika a aplikované vědy (MITAV 2014)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova content analysis; Textbook of Physics; phases of teaching
Přiložené soubory
Popis Příspěvek popisuje využití metody pedagogického výzkumu nazvané obsahová analýza textu. Uvedená metoda byla použita v rámci širšího výzkumného šetření zaměřeného na oblast experimentování v učebnicích fyziky. Cílem příspěvku je popsat využití této metody, jako ukázku jejího použití. Vybranou částí výzkumu pro tuto ukázku je zařazení experimentů do fází výuky pro tematický celek skládání sil.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.