Literární gramotnost žáků mladšího školního věku

Autoři

SÝKOROVÁ Pavla

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník VI. studentské vědecké konference Katedry českého jazyka a literatury
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova functional literacy; reading literacy; literary literacy; reading comprehension; literature; young reader
Popis Příspěvěk se zabývá představením pojmu literární gramotnosti u žáků mladšího školního věku s návazností na gramotnost funkční a čtenářskou. Připomíná pojmovou podstatu literatury a uvažuje o ní v intencích funkce, kterou plní ve vztahu ke čtenáři a z hlediska pozice tohoto druhu umění v edukaci dětí v primárním vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.