Physics Learning Tasks for Students with Special Educational Needs: Disabled and Gifted
Název česky | Fyzikální učební úlohy pro žáky se specifickými vzdělávacími potřebami: hendikepovaní a nadaní |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | GIREP-ICPE-MPTL 2010.Teaching and Learning Physics Today: Challenges? Benefits? |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.fisica.uniud.it/URDF/laurea/materiali/pdf/Proceeding%20GIREP-ICPE-MPTL-2010-France.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | learning task; disabillity; giftedness; motivation |
Popis | Fyzikální učební úloha je jedním z nejefektivnějších nástrojů fyzikálního vzdělávání. Hendikepovaní a nadaní žáci jsou žáky se specifickými vzdělávacími potřebami. Studie prezentuje výzkumné výsledky konkrétních symptomů specifických učebních postižení během procesu řešení fyzikálních učebních úloh. Fyzikální učební úlohy pro nadané žáky jsou prezentovány ve specifické podobě vhodné pro rozvoj nadání. Konstrukční výzkum je použit jako hlavní výzkumné metoda. |