Dialog slyšícího a neslyšícího vyučujícího na akademické půdě a jeho přínos pro studenty oboru speciální pedagogika

Autoři

HRICOVÁ Lenka PADĚLKOVÁ Jana

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference SOCIÁLNE POSOLSTVO JÁNA PAVLA II. PRE DNEŠNÝ SVET „Univerzita ako miesto dialógu“
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova hearing teacher; deaf teacher; cooperation of hearing and deaf teacher; students of special education; colleagues; communication; Czech Sign Language; lip reading
Přiložené soubory
Popis Článek se zabývá otázkou přínosu dialogu slyšícího a neslyšícího učitele na vysoké škole pro kolegy a studenty speciální pedagogiky. Jsou v něm prezentovány výsledky výzkumu mezi vyučujícími na katedrách a ústavech speciální pedagogiky, kde působí slyšící i neslyšící vyučující. Prezentovaný výzkum byl realizován v České republice a na Slovensku týmem slyšícího a neslyšícího pedagoga. Cílem výzkumu bylo poukázat na důležitost této problematiky a na ovlivnění připravenosti studentů pro jejich budoucí speciálně pedagogickou praxi.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.