Dialog slyšícího a neslyšícího vyučujícího na akademické půdě a jeho přínos pro studenty oboru speciální pedagogika
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | SOCIÁLNE POSOLSTVO JÁNA PAVLA II. PRE DNEŠNÝ SVET „Univerzita ako miesto dialógu“ |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | hearing teacher; deaf teacher; cooperation of hearing and deaf teacher; students of special education; colleagues; communication; Czech Sign Language; lip reading |
Přiložené soubory | |
Popis | Článek se zabývá otázkou přínosu dialogu slyšícího a neslyšícího učitele na vysoké škole pro kolegy a studenty speciální pedagogiky. Jsou v něm prezentovány výsledky výzkumu mezi vyučujícími na katedrách a ústavech speciální pedagogiky, kde působí slyšící i neslyšící vyučující. Prezentovaný výzkum byl realizován v České republice a na Slovensku týmem slyšícího a neslyšícího pedagoga. Cílem výzkumu bylo poukázat na důležitost této problematiky a na ovlivnění připravenosti studentů pro jejich budoucí speciálně pedagogickou praxi. |
Související projekty: |