Organizational Conditions of Incusion in Primary Education

Název česky Organizační podmínky inkluzivního vzdělávání na 1. stupni základních škol
Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ Jana

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Psychology and Psychiatry, Sociology and Healthcare, Education. Conference Proceedings, Volume III, Education and Educational Research
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Doi http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014B13
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Primary education; school educational programme; conditions of inclusive education; inclusive education; research
Popis V příspěvku představuji podmínky inkluzivního vzdělávání na 1. stupni základní školy. Prezentuji vybrané výsledky případové studie, v níž jsem se zaměřila na podmínky a procesy inkluzivního vzdělávání. V příspěvku popisuji její komplexní metodologii, hlouběji se věnuji podmínkám inkluzivního vzdělávání, zejména organizační dimenzi kurikula. Na příkladu jedné školy poukazuji na význam ochoty a úsilí učitelů uvádět organizační podmínky inkluzivního vzdělávání do praxe.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.