Vybrané otázky didaktiky praktického vyučování – přístupy k vymezení a strukturaci jako vědecké a studijní disciplíny

Autoři

PECINA Pavel

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference 8.didaktická konferencia,zborník príspevkov
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova the current state of the topic, the concept of interdisciplinarity and practical didactic teaching, scholarship and erudition practical didactic teaching, didactic structuring of Practice.
Popis Předložená studie je věnována otázkám oborové didaktiky praktického vyučování pro střední odborné školy. V úvodní části příspěvku je definován cíl příspěvku, jsou vymezeny otázky, na které dále hledáme odpovědi, je shrnut aktuální stav řešení dané problematiky a je uvedena strukturace studie. Dále se věnujeme otázkám pojetí didaktiky praktického vyučování, interdisciplinaritě didaktiky praktického vyučování a strukturaci didaktiky praktického vyučování.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.