The Implementation of First Aid into Mathematics and Physics Curriculum

Název česky Možnosti implementace první pomoci do matematiky a fyziky
Autoři

REISSMANNOVÁ Jitka

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference XXVI.DIDMATTECH.Educational Technologies in The Information - and Knowledge-Based Society
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova First aid; implementation; mathematics curriculum; physics curriculum
Popis První pomoc je dovednost zachraňující lidské životy. Výsledky výzkumů ukazují, že znalosti občanů v oblasti první pomoci jsou na nižší úrovni než by bylo žádoucí (např. Reissmannová, 2010), což souvisí s často nedostatečnou přípravu občanů v této oblasti. Zlepšení neuspokojivé situace může přinést implementace témat první pomoci do všech předmětů, které jsou vyučovány na základních školách např. také do matematiky a fyziky. Je také nezbytné posílit výuku první pomoci na pedagogických fakultách v České republice. Z tohoto důvodu jsme na Pedagogické fakultě MU zavedli nový předmět – První pomoc, který je založen na konstruktivismu a zážitkové pedagogice.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.