The Current Paradigms of Chemical Education and their Impact on Learning/teaching Technology and Teacher Education
Název česky | Současná paradigmata chemického vzdělávání a jejich vliv na výukovou technologii a učitelské vzdělávání |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Research, Theory and Practice in Chemistry Didactics |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Delphi study; chemistry education; paradigms; teacher education |
Popis | Chemické vzdělávání se stává stále více významným z důvodu ekonomických, environmentálních a sociálních výzev. Společnost působí na vyšší úroveň přírodovědné a technické vzdělanosti pro všechny žáky a žádá podporu pro nadané žáky. Proto je třeba stanovit nové vzdělávací přírodovědné (chemické) paradigma. S využitím PROFILES-projekt kurikulární Delphi studie přírodovědného vzdělávání, kde jsme se zaměřili na názory zúčastněných a zjišťovali jejich priority a preference jako základ nového paradigmatu. |
Související projekty: |