The Current Paradigms of Chemical Education and their Impact on Learning/teaching Technology and Teacher Education

Logo poskytovatele
Název česky Současná paradigmata chemického vzdělávání a jejich vliv na výukovou technologii a učitelské vzdělávání
Autoři

TRNOVÁ Eva TRNA Josef

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Research, Theory and Practice in Chemistry Didactics
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Delphi study; chemistry education; paradigms; teacher education
Popis Chemické vzdělávání se stává stále více významným z důvodu ekonomických, environmentálních a sociálních výzev. Společnost působí na vyšší úroveň přírodovědné a technické vzdělanosti pro všechny žáky a žádá podporu pro nadané žáky. Proto je třeba stanovit nové vzdělávací přírodovědné (chemické) paradigma. S využitím PROFILES-projekt kurikulární Delphi studie přírodovědného vzdělávání, kde jsme se zaměřili na názory zúčastněných a zjišťovali jejich priority a preference jako základ nového paradigmatu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.