Archimédes versus Sokrates

Autoři

ŠUTOVÁ Michaela KAWULOKOVÁ Denisa

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 6 - Výuka fyziky v kontextu potřeb současné společnosti
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova socratic method, heuristic method, research survey
Popis Článek se zaměřuje na porovnávání sokratovské a heuristické metody ve vyučování na základní škole. Popisuje výhody, nevýhody a využití těchto metod. V příspěvku je uveden výzkum a popsány získané výsledky. Cílem dotazníkového šetření bylo zjistit, do jaké míry jsou učitelé základních škol a studenti Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně seznámeni s danými metodami, a jaká je četnost zařazování těchto metod do výuky.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.