Komunikační strategie v kontextu řečové dovednosti mluvení u úspěšných žáků

Autoři

ŠVEJDÍKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2014
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek představuje stěžejní body designu výzkumu k disertační práci. Jsou nastíněny první výsledky první fáze výzkumu. Tyto výsledky jsou ilustrovány na příkladu tří žáků, kteří byli identifikováni jako úspěšní v řečové dovednosti mluvení při učení se angličtině jako cizímu jazyku. Jsou analyzovány jejich použité i deklarované komunikační strategie, jejich mluvený projev je podroben konverzační analýze a data jsou dokreslena o demografické údaje a další informace, které žáci uvedli o učení se řečové dovednosti mluvení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.