SIMULOVANÉ VÝSEČE SOCIÁLNÍ REALITY VE VÝUCE

Autoři

ŠMEJKALOVÁ Kateřina

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference SCHOLA 2014, Inovácie vo výchove a vzdelávaní – trendy v odborovej didaktike
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Participatory methods, staging method, simulation of the social reality, domestic violence, physical representation of roles, expert argumentation, feedback.
Popis Příspěvek se zabývá problematikou výuky sociálních vztahů, s kterými se setkavají při výkonu povolání příslušníci Policie ČR. Autorka na konkrétní vyučované sociální realitě a to řešení případů domácího násilí, hodnotí zavedení participativní metody do výuky příslušníků Policie ČR. Participativní metodou lze ověřit různé teoretické, intelektuální i praktické dovednosti aktérů zaměstnání, jejichž úroveň v konečném důsledku ovlivní celkovou míru úspěšnosti řešení simulovaného případu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.