SIMULOVANÉ VÝSEČE SOCIÁLNÍ REALITY VE VÝUCE
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | SCHOLA 2014, Inovácie vo výchove a vzdelávaní – trendy v odborovej didaktike |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Participatory methods, staging method, simulation of the social reality, domestic violence, physical representation of roles, expert argumentation, feedback. |
Popis | Příspěvek se zabývá problematikou výuky sociálních vztahů, s kterými se setkavají při výkonu povolání příslušníci Policie ČR. Autorka na konkrétní vyučované sociální realitě a to řešení případů domácího násilí, hodnotí zavedení participativní metody do výuky příslušníků Policie ČR. Participativní metodou lze ověřit různé teoretické, intelektuální i praktické dovednosti aktérů zaměstnání, jejichž úroveň v konečném důsledku ovlivní celkovou míru úspěšnosti řešení simulovaného případu. |