Vysokoškolský učitel - pozicia medzi vyučováním a výskumom
Název česky | Vysokoškolský učitel - pozice mezi výukou a výzkumem |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Odborná kniha |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Začínající výzkumníci a vysokoškolští učitelé mají svoje vyhrazené místo na univerzitní půdě. Jedním ze spojovacích uzlů je právě vědeckovýzkumná činnost, kterou vykonávají obě skupiny lidí. Výzkumy realizované na univerzitách zpravidla uskutečňují lidé, přesněji tým lidí, kteří společně vedou odborné diskuze. tím se odborně posouvají a rostou, získávají nové poznatky. Ať už považujeme za začínajícího výzkumníka studenta magisterského studia, nebo na něj nahlížíme přes doktoranda, je zřejmé, že jednou z jejich prvních úloh, které realizují na univerzitě jako vědeckovýzkumné, je jejich systematičnost při koncipování kvalifikační práce. Považujeme ji za jednu z podmínek vedoucích k úspěšnému ukončení studia. |