AUTOEVALUACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ UČITELSTVÍ PRAKTICKÉHO VYUČOVÁNÍ A UČITELSTVÍ ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY BRNO- HISTORIE A PERSPEKTIVY
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | accreditation; Teacher Training; Practical Training; Vocational Subjects; Evaluation |
Popis | Jedním z klíčových bodů pro prodlouženou akreditaci studijního programu je jeho sebehodnocení na úrovni fakulty.Příspěvek prezentuje výsledky sebehodnocení bakalářského studia Učitelství praktického vyučování a navazujícího magisterského studia Učitelství odborných předmětů studijních programů na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. |