Návrhy pro projektovou výuku fyziky a chemie II

Logo poskytovatele
Autoři

NAVRÁTIL Vladislav SVOBODOVÁ Jindřiška PAWERA Lukáš

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference XXXII International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://k101.unob.cz/kolokvium/7archiv/2014/1abs/0prisp/1navratv.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Project tuition; photocatalysis; solar conversion; self-cleaning surfaces; hydrophilicity; semiconductors; titanium dioxide.
Přiložené soubory
Popis Fotokatalýza je studována od 60. let minulého století a to zejména v Japonsku. Toto studium začalo nejdříve problémem fotoelektrochemické konverze solární energie. Když bylo zjištěno, že tento proces má velmi malou účinnost, byla pozornost vědců obrácena směrem k technickému využití jevu, kterým jsou samočisticí se povrchy, fotoindukovaná hydrofilita a některé environmentální aplikace. Poněvadž jev fotokatalýzy je typickým interdisciplinárním problémem, může být vhodným subjektem pro projektovou výuku na různých typech škol či univerzit.Cílem našeho příspěvku byl výzkum didaktických možností využití tohoto jevu na školách všech typů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.