Different conceptualizations of “language” in measuring EFL learners’ accuracy development: Reflection on research findings.

Logo poskytovatele
Název česky Různé konceptualizace "jazyka" při měření rozvoje přesnosti u studentů angličtiny jako cizího jazyka
Autoři

TŮMA František

Rok publikování 2014
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem této prezentace je představit vybrané výsledky z výzkumného projektu, jehož cílem bylo zkoumat rozvoj komunikační kompetence v psaní u mírně pokročilých studentů anglického jazyka. Tento příspěvek se zaměřuje na rozvoj přesnosti psaného projevu. Po prezentaci vybraných zjištění následuje zamyšlení nad chápáním a povahou jazyka v souvislosti s konstrukty "proficiency", přesnosti a interakce.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.