Vliv hudebního vzdělání na hudební preference vysokoškolských studentů v Německu
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Teoretické reflexe hudební výchovy |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_10_2/obsah.htm |
Obor | Umění, architektura, kulturní dědictví |
Klíčová slova | Musical preference; tolerance; ability to identify genres or styles of music; artificial and non-artificial music; Department of Music Education; Faculty of Education; Masaryk University; research; musical education in Germany |
Popis | Studie se zabývá problematikou vlivu hudebního vzdělání se zaměřením na stylové a žánrové preference vysokoškolských studentů v Německu a opírá se přitom o výsledky získané z výzkumných projektů realizovaných v posledních letech Katedrou hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Sledovanými kategoriemi jsou zde hudební preference vysokoškolských studentů, tolerance k hudebním žánrům a stylům v oblasti artificiální a nonartificiální hudby a schopnost jejich identifikace. |
Související projekty: |