Vliv hudebního vzdělání na hudební preference vysokoškolských studentů v Německu

Autoři

BINDEROVÁ Radka

Rok publikování 2014
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Teoretické reflexe hudební výchovy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.ped.muni.cz/wmus/studium/doktor/teoreticke_reflexe_hv_10_2/obsah.htm
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Klíčová slova Musical preference; tolerance; ability to identify genres or styles of music; artificial and non-artificial music; Department of Music Education; Faculty of Education; Masaryk University; research; musical education in Germany
Popis Studie se zabývá problematikou vlivu hudebního vzdělání se zaměřením na stylové a žánrové preference vysokoškolských studentů v Německu a opírá se přitom o výsledky získané z výzkumných projektů realizovaných v posledních letech Katedrou hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Sledovanými kategoriemi jsou zde hudební preference vysokoškolských studentů, tolerance k hudebním žánrům a stylům v oblasti artificiální a nonartificiální hudby a schopnost jejich identifikace.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.