LMS pro blended learning

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ČERNÝ Michal

Rok publikování 2014
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2014
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2014.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova e-learning; LMS; blended learning; technology in education
Popis Velká většina e-learningových prostředí je zaměřená na tvorbu čistě distančních kurzů, které většinou vyžadují systematické a promyšlené budování. V prostředí primárního, sekundární i terciálního školství je přitom často vhodné tyto nástroje používat spíše jako doplněk presenčního vzdělávání, nebo jako nástroj pro práci s převrácenou třídou. Příspěvek se zaměří na Google Classroom a OpenClass, který je na takový přístup k LMS zaměřen.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.