Využití metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka v 5. ročníku ZŠ

Autoři

JANOUŠOVÁ Iva

Rok publikování 2013
Druh Článek ve sborníku
Konference VI. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova critical thinking, model E - R - R, critical thinking methods, 5th grade of primary school, Czech language
Popis Příspěvek se zabývá využitím metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka na 1. stupni základní školy. V první části definuje kritické myšlení a objasňuje princip třífázového modelu učení E - U - R (evokace - uvědomění si významu informací - reflexe). Druhá část příspěvku přináší popis vybraných metod kritického myšlení vhodných k využití v hodinách českého jazyka u žáků 5. ročníku základní školy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.