Využití metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka v 5. ročníku ZŠ
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | VI. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Jazykověda |
Klíčová slova | critical thinking, model E - R - R, critical thinking methods, 5th grade of primary school, Czech language |
Popis | Příspěvek se zabývá využitím metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka na 1. stupni základní školy. V první části definuje kritické myšlení a objasňuje princip třífázového modelu učení E - U - R (evokace - uvědomění si významu informací - reflexe). Druhá část příspěvku přináší popis vybraných metod kritického myšlení vhodných k využití v hodinách českého jazyka u žáků 5. ročníku základní školy. |
Související projekty: |