Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k autonomii žáka a jejímu rozvíjení: přehledová studie
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Předkládaný příspěvek se zabývá příležitostmi k rozvíjení autonomie žáka při výuce anglického jazyka a přesvědčením učitelů vztahujícímu se k žákově autonomii. V úvodu jsou vysvětleny nejdůležitější koncepty disertační práce a posléze jsou představeny výzkumy zkoumající autonomii žáka a učitelovo přesvědčení, které demonstrují stav zkoumání této problematiky. Poté jsou zde podrobněji rozebrány nejrelevantnější české i zahraniční výzkumy důležité pro pochopení zkoumaného problému. |
Související projekty: |