Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: metodologie a vybrané výsledky předvýzkumu

Autoři

HUBLOVÁ Gabriela

Rok publikování 2014
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem výzkumu je posoudit vliv intervence realizované v prostředí LMS IS MU a aplikace Peer-review na rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce u studentů participujících v online kurzu akademického psaní realizovaném na Masarykově univerzitě. Příspěvek představuje metodologii výzkumu (výzkumný design, nástroje sběru dat pro posouzení úrovně výstavby textu, lexikální a gramatické koheze a základní analytické postupy). Rovněž jsou prezentovány vybrané výsledky předvýzkumu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.