K SEKVENČNÍ ANALÝZE HRANÉHO FILMU A JEJÍ IMPLEMENTACI DO DĚJEPISNÉ VÝUKY

Autoři

ŠTĚPÁNEK Kamil

Rok publikování 2014
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Sborník prací PdF MU, řada společenských věd č. 28/2014/1
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Dějiny
Klíčová slova teaching history; historian film; sequence analysis of feature film;
Popis Příspěvek se zabývá problematikou analýzy sekvencí hraného filmu v dějepisné výuce. Vychází přitom z časové dotace, kterou disponuje dějepisná edukace v českých školách, věkových zvláštností žáka druhého stupně základní školy a důsledků, které tyto skutečnosti pro analytické postupy přinášejí. Stěžejní pasáže jsou věnovány aplikaci a implementaci vybraných požadavků mediální výchovy prostřednictvím hraného filmu.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.