The Potential of Pedagogic Translation in Teaching EFL
Název česky | Potenciál didaktického překladu v výuce angličtiny EFL |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | HRADEC KRÁLOVÉ JOURNAL OF ANGLOPHONE STUDIES |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | translation; EFL; pedagogical translation |
Popis | Příspěvek se zabývá didaktickým překladem, základním terminologikcým aparátem a reflexemi DP nahlíženého skrze subjektiní učitelské teorie. V příspěvku jsou definovány základní výzkumné metody a techniky. Pro potřeby tohoto výzkumu jsme zvolili techniku strukturování konceptů. Tato technika umožňuje výzkkumníkům strukturovat subjektivní učitelské teorie, které jsou chápány jako základní předpoklad pro hlubší analýzu pozice didaktického překladu v konceptech EFL. Výsledky jsou kódovány binárně a vytvářejí základní platformu pro další výzkum. |