Možnosti práce s diverzitou žáků : z případových studií základních škol
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | V tomto příspěvku popisujeme, jak v průběhu pedagogického procesu pracuje vedení školy a učitelé běžných základních škol s diverzitou žáků, přičemž se zaměřujeme na oblast výuky a sociálních vztahů mezi žáky. Příspěvek vychází z dat vícečetné případové studie škol, které se explicitně nehlásí ke konceptu inkluzivního vzdělávání. Základními zdroji dat byly hloubkové rozhovory s vedením školy (ředitelem, zástupci ředitele, případně dalšími členy vedení školy), učiteli prvního i druhého stupně školy, vychovatelkami a asistenty pedagoga. Pracujeme také s výsledky analýz dokumentů školy a dotazníkových šetření adresovaných celému pedagogickému sboru. |
Související projekty: |