Revival of demonstration experiments in development of problem solving as the key competency

Název česky Návrat demonstračních experimentů do vytváření klíčové kompetence řešení problémů
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva KREJČÍ Jan

Rok publikování 2015
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Základní klíčovou kompetencí v přírodovědném (fyzikálním) vzdělávání je řešení problémů, ve které hrají experimenty zásadní roli. Školní experimenty mají podobu žákovských a učitelských (demonstračních) experimentů. Cílem design-based research je nalezení několika pravidel pro rozvoj klíčových kompetencí řešení problémů. Studie prezentuje příklady vhodných metod implementace učitelských demonstračních experimentů do fyzikálního vzdělávání, které kombinují žákovské a studentské aktivity.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.