IBSE PROFILES-Modules in Science Teacher Education
Název česky | IBSE PROFILES-moduly ve vzdělávání přírodovědných učitelů |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | END 2015 International Conference on Education and New Developments |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | IBSE; module; science education; teacher education |
Popis | Cílem našeho výzkumu je rozvoj IBSE výukových metod, založených na modulech. Druhým cílem je implementace těchto metod do přípravy přírodovědných učitelů. Tento výzkum byl realizován v rámci 7 FP programu. Základními výzkumnými metodami byly design-based research a kurikulární Delphi-studie. Výstupem kurikulární Delphi-studie je soubor konceptů (paradigmat) přírodovědného vzdělávání, které byly využity jako základ pro design-based výzkum, jehož hlavním výstupem jsou PROFILES-moduly. |
Související projekty: |