Formation of Science Concepts in Pre-school Science Education
Název česky | Formování přírodovědných pojmů v před-primárním přírodovědném vzdělávání |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 197, 25 July 2015, 7th World Conference on Educational Sciences 2015 |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815042652 |
Doi | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.264 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | edutainment; formation; pre-school science education; science concepts; simple experiments |
Popis | Některé přírodovědné pojmy se vytvářejí již v předškolním věku jako prekoncepce. Jednoduché experimenty v hrách hrají významnou roli ve formování přírodovědných pojmů. Studie uvádí výsledky design-based research ve vývoji vhodných jednoduchých experimentů implementovaných do dětských her, pomáhajících formování přírodovědných pojmů. |