Formation of Science Concepts in Pre-school Science Education

Název česky Formování přírodovědných pojmů v před-primárním přírodovědném vzdělávání
Autoři

TRNOVÁ Eva TRNA Josef

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 197, 25 July 2015, 7th World Conference on Educational Sciences 2015
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815042652
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.264
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova edutainment; formation; pre-school science education; science concepts; simple experiments
Popis Některé přírodovědné pojmy se vytvářejí již v předškolním věku jako prekoncepce. Jednoduché experimenty v hrách hrají významnou roli ve formování přírodovědných pojmů. Studie uvádí výsledky design-based research ve vývoji vhodných jednoduchých experimentů implementovaných do dětských her, pomáhajících formování přírodovědných pojmů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.