Role psychologie ve vzdělávání budoucích učitelů: aktuální změny v přístupu k výuce
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Příspěvek se zaměřuje na téma výuky psychologie, jakožto součásti společného základu přípravy budoucích učitelů na katedrách psychologie pedagogických fakult. V příspěvku je představena nová koncepce seminářů, zaměřených na psychologickou přípravu studentů učitelství. Důležitou součástí seminářů je i rozvíjení základů metakognitivních kompetencí studentů, tedy schopnosti reflektovat sebe sama jakožto jedince v roli učitele. Významnou součástí práce na seminářích je i využívání nástrojů psychologického testování, jehož výsledky mohou být dalším zdrojem sebereflexe studentů. Příspěvek vznikl za podpory projektu FRMU Brno (Inovace vybraných předmětů společného základu). |
Související projekty: |