Role psychologie ve vzdělávání budoucích učitelů: aktuální změny v přístupu k výuce

Autoři

LUKAS Josef LOJDOVÁ Kateřina

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Příspěvek se zaměřuje na téma výuky psychologie, jakožto součásti společného základu přípravy budoucích učitelů na katedrách psychologie pedagogických fakult. V příspěvku je představena nová koncepce seminářů, zaměřených na psychologickou přípravu studentů učitelství. Důležitou součástí seminářů je i rozvíjení základů metakognitivních kompetencí studentů, tedy schopnosti reflektovat sebe sama jakožto jedince v roli učitele. Významnou součástí práce na seminářích je i využívání nástrojů psychologického testování, jehož výsledky mohou být dalším zdrojem sebereflexe studentů. Příspěvek vznikl za podpory projektu FRMU Brno (Inovace vybraných předmětů společného základu).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.