Přínos projektové výuky pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity během jejich vysokoškolského studia

Autoři

MÁLKOVÁ Alžběta ŠINDELKOVÁ Monika PLUCKOVÁ Irena

Rok publikování 2015
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Projektová metoda je plně založena na vnitřní motivaci a vztahu žáka k samotné činnosti. Žák sám vlastní vůlí usiluje o dosažení nějakého cíle. Právě ten dává projektu smysl, motivuje a řídí průběh práce. O tom, zda je projektová výuka vhodnou metodou či formou vzdělávání i na vysoké škole by se mohly vést rozsáhlé diskuse. Následující příspěvek se zabývá projektovým vyučováním a jeho přínosem pro studenty pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Úvod zahrnuje teoretická východiska, základní rysy projektové výuky, strukturu a popis činností realizovaného projektu „papír“. Dílčí části příspěvku zahrnují konkrétní stanovené cíle, které byly ověřovány pomocí dotazníkového šetření.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.