„Cesta za papírem“ aneb propojování poznatků přírodovědných předmětů na základní škole
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780 |
Doi | http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Integration; Integrated thematic instruction; Natural science; Project learning; Primary school; Pupil |
Popis | Příspěvek se zabývá možností integrace poznatků přírodovědných předmětů na základní škole. Teoretická část je zaměřena na terminologické vymezení integrace v primárním vzdělávání a na vybrané strategie integrace výuky. V praktické části je popsáno realizované téma „Cesta za papírem aneb o muži, který chtěl napsat knihu.“ Výzkumná část zahrnuje vyhodnocení dotazníkového šetření, jakožto zpětné vazby. Existuje též verze na CD nosiči, ISBN 978-80-210-7954-0. |