„Cesta za papírem“ aneb propojování poznatků přírodovědných předmětů na základní škole

Autoři

MÁLKOVÁ Alžběta ŠINDELKOVÁ Monika PLUCKOVÁ Irena

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Integration; Integrated thematic instruction; Natural science; Project learning; Primary school; Pupil
Popis Příspěvek se zabývá možností integrace poznatků přírodovědných předmětů na základní škole. Teoretická část je zaměřena na terminologické vymezení integrace v primárním vzdělávání a na vybrané strategie integrace výuky. V praktické části je popsáno realizované téma „Cesta za papírem aneb o muži, který chtěl napsat knihu.“ Výzkumná část zahrnuje vyhodnocení dotazníkového šetření, jakožto zpětné vazby. Existuje též verze na CD nosiči, ISBN 978-80-210-7954-0.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.