Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků?

Autoři

VÁLEK Jan SLÁDEK Petr

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova mobile technology; education; science
Přiložené soubory
Popis Vzájemná interakce mobilních technologií a žáků, kteří s nimi dennodenně přichází do styku, navozuje otázku, zda není potřeba hledat pro žáky z generace Z nové výukové metody. Vzdělávání žáků by pak nemuselo nutně probíhat pouze ve škole nebo v čase vyhrazeném domácí přípravě, ale kdykoliv, kdy má žák časový prostoj, kdy na cokoliv čeká. Z výsledků orientačního výzkumného šetření nabídneme některé aplikace pro mobilní technologie, které mohou v tomto ohledu pomoci učitelům při jejich zakomponování do vyučovacího procesu v přírodních vědách. Existuje též verze na CD nosiči, ISBN 978-80-210-7954-0.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.