Interaktivní tabule v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ: dobrý sluha, nebo zlý pán?
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Komenský |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | https://katedry.ped.muni.cz/pedagogika/wp-content/uploads/sites/17/2016/06/komensky_02_140_final.pdf |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Interactive whiteboard; teacher; learner; forms of interaction; communication; communicative activities; oral interaction |
Popis | Článek přináší některé z výsledků disertačního výzkumu vyučování angličtiny s interaktivní tabulí na druhém stupni základních škol. Popisuje zejména zjištění týkající se organizace práce v hodině, ve které je toto médium využíváno, a s tím související příležitosti k procvičování komunikace a ústní interakce v cílovém jazyce. |