Sebehodnocení žáků primární školy jako součást řešení matematické úlohy

Autoři

NOVÁKOVÁ Eva

Rok publikování 2015
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova self-evaluation; non-standard task; solution; primary school pupils
Popis Analýza žákovských řešení nestandardních úloh poskytuje řadu cenných informací pro teorii i praxi edukace. V článku uvádíme výsledky výzkumné sondy, zaměřené na obecnější problematiku metakognice. Byl učiněn pokus o zjištění úrovně sebehodnocení jako součásti procesu řešení úloh ve spojitosti s mírou úspěšnosti řešení žáků primární školy. Úlohy byly vybrány ze soutěžního testu kategorie Klokánek (Ecolier), určeného pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ, který byl zadán v rámci soutěže Matematický klokan.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.