Joker’s role in Giolli’s perspetive

Název česky Role jokera perspektivou skupiny Giolli
Autoři

REMSOVÁ Lenka NÝDRLOVÁ Veronika

Rok publikování 2015
Druh Uspořádání workshopu
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Workshop s italským lektorem Robertem Mazzinim, jehož cílem je seznámit účastníky s principy divadla utlačovaných a pohledem na roli tzv. jokera jako na roli pedagoga, divadelníka, věčného studenta, aktivisty, facilitátora či průvodce směřujícího při práci se skupinou ke znovuobjevování politiky jakožto základní dimenze komunitního života, na němž se podílí všichni občané. Workshop zaměřený na příklady dobré praxe výchovy k občanství perspektivou skupiny Giolli založené na uplatňování principů tzv. pedagogiky osvobození a estetiky utlačovaných, které podporují vyjádření idejí a emocí, kritickou analýzu reality a umožňují dialog, dotazování se a srovnání různých přístupů, což zaručuje prostor pro rozličnost názorů. Workshop byl určen především pedagogické pracovníký působící v resortu MŠMT a neziskových organizacích zaměřených na výchovu a vzdělávání. Sekundárně je určen všem, kteří cítí potřebu vzdělání v této oblasti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.