Odměňovací moc studentů učitelství na praxi: kvalitativní výzkum ve smíšeném designu
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2016 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Přiložené soubory | |
Popis | Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu zaměřeného tematicky na odměňovací bázi moci studentů učitelství na praxích na druhém stupni základních škol v občanské výchově, českém jazyce a dějepise. U osmi studentů učitelství bylo natáčeno šest hodin výuky na učitelskou a žákovskou kameru, dále byly realizovány hloubkové rozhovory se studenty učitelství a data byla sbírána také pomocí jejich reflektivních deníků z praxí. Na základě transkriptů dat a samotných videodat bylo realizováno tematické a otevřené kódování odměňovací moci a jejích uplatňovaných forem ze strany studentů učitelství. Příspěvek popisuje základní formy odměňovací moci vyskytující se ve výuce studentů učitelství a jejich základní miniscénáře. |
Související projekty: |