Prekoncepty a miskoncepty z fyziologie rostlin aneb jak to vidí učitelé přírodopisu

Autoři

GAŽOVÁ Kateřina

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference „Dieťa – dospievajúci – dospelý v reflexii pedagogickej vedy“. Zborník príspevkov z XII. medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a postdoktorandov
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova naive theory; misunderstanding; lower secondary school students; biology teachers
Popis Příspěvek je zaměřen na zkoumání učitelova pohledu na žákovské prekoncepty a miskoncepty se zaměřením na fotosyntézu a dýchání rostlin. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření mezi učiteli přírodopisu na českých základních školách. Dotazník obsahoval celkem 12 položek týkajících se jak samotné výuky, tak zjišťování prekonceptů a miskonceptů u žáků a jejich následné promítnutí do úpravy výuky daného tématu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.